Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity
Dz. U. z 2024 r., poz. 1465 z późn. zm.) oraz art. 7 ust. 4 ustawy z dnia 9 października 2015 r.
o rewitalizacji (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 278 z późn. zm.), w związku z § 1 uchwały nr X/143/25 Rady Miejskiej w Żabnie z dnia 19 lutego 2025 r. w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji zarządzam, co następuje:
- 1. Powołuje się Komitet Rewitalizacji w składzie:
1) Joanna Bieszczad,
2) Marta Pietrek,
3) Kamil Nowak,
4) Marian Fido,
5) Zbigniew Lustofin,
6) Grzegorz Cisło,
7) Paulina Kuc,
8) Barbara Bator.
- 2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W – ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO), informuję, iż: Administratorem danych osobowych jest Gmina Żabno z siedzibą przy ul. Władysława Jagiełły 1, 33-240 Żabno. Z administratorem danych osobowych można się kontaktować listownie na adres siedziby lub poprzez e-mail: iod@zabno.pl.Treść pełnej klauzuli informacyjnej znajduje się na stronie internetowej https://zabno.pl/rodo/.
- 3. Obsługę organizacyjną Komitetu Rewitalizacji poprzez Sekretariat Komitetu Rewitalizacji zapewnia Referat rozwoju gminy i ochrony środowiska Urzędu Miejskiego w Żabnie.
- 4. Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu rozwoju gminy i ochrony środowiska.
- 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Żabnie, na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Żabnie oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Żabnie.