Zarządzenie Burmistrza Żabna w sprawie wyznaczenia terminu wyborów oraz członków Rady Mieszkańców Żabna

Zarządzenie Nr 143/24

Burmistrza Żabna

z dnia 12 lipca 2024 r.

w sprawie wyznaczenia terminu wyborów oraz członków Rady Mieszkańców Żabna

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U.
z 2024 r. poz. 609 z późniejszymi zmianami) oraz § 33 pkt. 2 Statut Miasta Żabno, zarządzam co następuje:

§ 1.

Ustalam przeprowadzenie wyborów członków Rady Mieszkańców Żabna, na dzień 6 października 2024 roku (niedziela) w godz. 8.00-17.00.

§ 2.

Ustalam kalendarz wyborczy w brzmieniu załącznika nr 1 do niniejszego Zarządzenia.

§ 3.

Zarządzenie podlega opublikowaniu w BIP, na tablicach ogłoszeń na terenie Miasta Żabna oraz
w siedzibie Urzędu Miejskiego w Żabnie.

§ 4.

  1. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

  2. Zarządzenie przekazuje się do wykonania Sekretarzowi Gminy Żabno.

Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 143/24
z dnia 12 lipca 2024 roku

Zdarzenie

Termin

Podanie do publicznej wiadomości wzorów dokumentów wyborczych (zgłoszenia do komisji wyborczych, kandydatów na Sołtysa,
członka Rady Sołeckiej oraz członka Rady Mieszkańców Żabna mężów zaufania, wzór protokołu głosowania, wzór karty głosowania, itd.)

do 30.08.2024 r.

Powołanie Gminnej Komisji Wyborczej

do 09.09.2024 r.

Zgłaszanie kandydatów do Sołeckich Komisji Wyborczych oraz Miejskiej Komisji Wyborczej

10.09-20.09.2024 r.

Losowanie składów Sołeckich Komisji Wyborczych, oraz Miejskiej Komisji Wyborczej*

18.09.2024 r.

Powołanie składów Sołeckich Komisji Wyborczych i Miejskiej Komisji Wyborczej oraz ustalenie regulaminu ich pracy

19.09.2024 r.

Zgłaszanie kandydatów na Sołtysa, członków Rady Sołeckiej oraz Rady Mieszkańców Żabna

10.09.-19.09.2024 r.

Dodatkowe zgłoszenia kandydatów na Sołtysa, członków Rady Sołeckiej oraz Rady Mieszkańców Żabna*

21- 26.09.2024 r.

Sporządzenie list kandydatów na Sołtysa, członków Rady Sołeckiej oraz Rady Mieszkańców Żabna a także podanie ich w formie obwieszczenia do publicznej wiadomości mieszkańców

do 27.09.2024 r.

Podanie do publicznej wiadomości mieszkańców informacji o miejscu głosowania oraz siedzibie Sołeckiej Komisji Wyborczej i Miejskiej Komisji Wyborczej (lokalu wyborczym)

do 27.09.2024 r.

Druk kart do głosowania

do 02.10.2024 r.

Udostępnienie wyborcom spisu wyborców

20 – 27.09.2024

Wnoszenie reklamacji do spisu wyborców

do 30.09.2024 r.

Rozpatrzenie reklamacji wniesionych do spisu wyborczego

do 3 dni od wniesienia – najdalej do 03.10.2024 r.

Przekazanie kart do głosowania Sołeckim Komisjom Wyborczym oraz Miejskiej Komisji Wyborczej

04.10.2024 r.

Głosowanie

06.10.2024 r. godz. 8-17

Losowanie członków Rady Sołeckiej oraz Rady Mieszkańców Żabna, w przypadku uzyskania jednakowej liczby głosów *

do 08.10.2024 r.

Ponowne głosowanie na Sołtysa*

20.10.2024 r.

Losowanie – wybór Sołtysa w przypadku uzyskania jednakowej liczby głosów w ponownym głosowaniu*

do 22.10.2024 r.

*jeżeli dotyczy

Przeszukaj stronę

Wyszukiwarka zaawansowana

Treść | Menu | Dostępność