Wakacje w Stegnie

To był naprawdę dobry czas…
Wspólna modlitwa, dobra zabawa, wypoczynek, wspólne granie w piłkę, poznawanie naszej pięknej Ojczyzny i budowanie wspólnoty. Tak krótko można opisać ten wspaniały czas odpoczynku nad polskim morzem. W dniach od 15 do 25 lipca grupa ponad 60 dzieci z naszej parafii, wraz z kilkoma osobami z parafii z Gruszowa odpoczywała w Stegnie. Piękna, wymarzona pogoda pozwoliła na aktywny wypoczynek, wspólne zabawy i dobre wykorzystanie czasu wakacji. Mieliśmy okazję zwiedzać i poznawać jak piękna jest nasza Ojczyzna. Wycieczka do Malborka i zwiedzanie zamku, wycieczka do Gdyni, akwarium Gdyńskie, Westerplatte oraz Gdańska Starówka to miejsca, które odwiedziliśmy i dzięki temu mogliśmy lepiej poznać historię Polski. Piękne wschody i zachody słońca były okazją nie tylko do wyjątkowych zdjęć, ale również do niezapomnianych wspomnień, których jest naprawdę dużo i z całą pewnością zabraliśmy je wszystkie znad morza. To był naprawdę wyjątkowy czas: czas na wspólną modlitwę, codzienną Eucharystię, budowanie wspólnoty, poznawanie siebie nawzajem i aktywną integrację. Jednak jak to w życiu – wszystko co dobre, szybko mija… niestety tak było i tym razem. 25 lipca wieczorem, może trochę zmęczeni, ale szczęśliwi wróciliśmy do naszego kochanego Żabna. Jednak już dziś myślimy o tym, aby za rok koniecznie powtórzyć wspólny wyjazd nad polskie morze. Dziękujemy wszystkim, którzy zorganizowali i przygotowali ten wypoczynek. Naszym opiekunom s. Ewie Kitlińskiej i ks. Marcinowi Górskiemu. Szczególne słowa wdzięczności kierujemy do Pana Burmistrza Żabna Tomasza Kijowskiego za otwarte serce i wsparcie naszego wyjazdu.