PROTOKÓŁ Z PRZEPROWADZONYCH CZYNNOŚCI W RAMACH KONSULTACJI

W terminie od 20 grudnia 2024 roku do 27 stycznia 2025 roku przeprowadzono konsultacje społeczne projektu uchwały Rady Miejskiej w Żabnie w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji.

W ramach konsultacji przeprowadzono następujące czynności:

  1. Publikacja informacji w prasie lokalnej o terminie, miejscu, przebiegu konsultacji społecznych projektu uchwały w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji: TEMI z dnia 18 grudnia 2024, nr 51, strona 28.
  2. Publikacja informacji na stronie internetowej gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej o terminie, miejscu, przebiegu konsultacji społecznych w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji.
  3. Wywieszenie informacji na tablicach informacyjnych na terenie gminy o terminie, miejscu, przebiegu konsultacji społecznych projektu uchwały w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji.
  4. Zbieranie uwag ustnych, pisemnych na formularzu zgłaszania uwag oraz przeprowadzenie ankietyzacji w okresie od dnia 20 grudnia 2024 roku do 27 stycznia 2025 roku. W trakcie trwania konsultacji wpłynęła jedna ankieta. Nie wpłynął żaden formularz zgłaszania uwag (wyniki ujęte zostały w raporcie z konsultacji społecznych przekazany do wiadomości publicznej).
  5. Przeprowadzono otwarte spotkania konsultacyjne, które odbyły się 14.01.2025 r. o godzinie 12:00, godzinie 13:00 oraz godzinie 14:00 za pośrednictwem platformy ZOOM. W spotkaniu wzięło udział 6 osób (łącznie z prowadzącym). Nie zgłoszono żadnych uwag.
  6. Po zakończonych konsultacjach opracowany został raport z przeprowadzonych konsultacji społecznych i przekazany do informacji publicznej.

Protokół sporządziła: Barbara Bator

ZAŁĄCZNIK (pdf) – do pobrania: Sprawozdanie KR

PROTOKÓŁ Z PRZEPROWADZONYCH W RAMACH KONSULTACJI CZYNNOŚCI

Przeszukaj stronę

Wyszukiwarka zaawansowana

Treść | Menu | Dostępność