Burmistrz Żabna ogłasza nabór na stanowisko pomocy administracyjnej EKODORADCA w Referacie Rozwoju Gminy i Ochrony Środowiska
Kandydat powinien spełniać następujące kryteria
– wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe.
- Znajomość przepisów i ustaw: o samorządzie gminnym, pracownikach samorządowych, instrukcji kancelaryjnej, prawo ochrony środowiska, prawo energetyczne, Program Ochrony Powietrza Województwa Małopolskiego.
- Umiejętności interpersonalne, komunikatywność, gotowość do wystąpień publicznych i prowadzenia spotkań.
- Prawo jazdy kat. B.
- Umiejętność obsługi komputera i sprzętu biurowego.
- Gotowość do pracy w niestandardowych godzinach pracy, podróży służbowych, pracy w terenie.
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
– wymagania mile widziane:
- Preferowane wykształcenie w zakresie ochrony środowiska, energetyki, źródeł ciepła, odnawialnych źródeł energii, marketingu, pozyskiwania środków zewnętrznych, administracji publicznej.
- Znajomość zasad sporządzania i umiejętność weryfikacji audytów energetycznych budynków.
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku to między innymi :
- Doradztwo dla mieszkańców w zakresie technologii OZE, źródeł ogrzewania, programów dofinansowania i wymagań przepisów antysmogowych.
- Prowadzenie edukacji ekologicznej na poziomie lokalnym w zakresie ochrony powietrza.
- Obsługa programu „Czyste Powietrze”, inicjowanie i obsługa innych programów służących poprawie jakości powietrza (m.in. Stop Smog).
- Realizowanie zadań gminy w zakresie przedsięwzięć służących podniesieniu efektywności energetycznej budynków, wykorzystaniu odnawialnych źródeł energii oraz poprawie jakości powietrza na terenie Gminy
- Kontrola paliw stosowanych w gospodarstwach domowych.
- Udzielanie porad mieszkańcom w zakresie wymiany źródeł centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej oraz modernizacji energetycznej budynków.
- Prowadzenie doradztwa i edukacji w terenie, odwiedzanie mieszkańców, aktywizowanie społeczności.
- Zbieranie informacji w celach inwentaryzacyjnych, tworzenie baz informacyjnych o potrzebach i sytuacji mieszkańców związanych z ochroną powietrza.
- Wspomaganie mieszkańców w wypełnianiu formularzy i wniosków o udzielenie wparcia finansowego.
- Współpraca z mediami, lokalnymi grupami działania, organizacjami pozarządowymi, strażą pożarną, policją, szkołami, służbą zdrowia.
- Realizacja zadań w zakresie ewidencji źródeł ciepła i źródeł spalania paliw.
- Współpraca i komunikowanie się z innymi podmiotami zajmującymi się ochroną powietrza.
- Udział w szkoleniach, naradach, spotkaniach Ekodoradców.
- Realizacja innych działań na szczeblu gminy wynikających z Programu Ochrony Powietrza dla Województwa Małopolskiego.
- Prowadzenie kontroli w zakresie przestrzegania przepisów ochrony powietrza.
Szczegółowy zakres czynności określony zostanie przez pracodawcą po nawiązaniu stosunku pracy.
Warunki pracy na danym stanowisku:
- Wymiar czasu pracy 1 etat.
- Termin zatrudnienia: niezwłocznie
- Miejsce pracy: Urząd Miejski w Żabnie, 33-240 Żabno, ul. Jagiełły 1, praca w terenie.
- Praca biurowa z obsługą komputera.
Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV).
- List motywacyjny.
- Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie.
- Kopie innych dokumentów o posiadanych certyfikatach, kwalifikacjach i umiejętnościach.
- Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o treści: „ Oświadczam, że posiadam obywatelstwo polskie”
- Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych”.
- Oświadczenie o treści: “Oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych”.
- Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalający na zatrudnienia na stanowisku, którego nabór dotyczy.
Oferty zawierające wymagane dokumenty należy składać do dnia 27 października 2023r. do godz. 15.00 w zamkniętych, opatrzonych imieniem i nazwiskiem kopertach z dopiskiem: “nabór na stanowisko ekodoradcy” w Urzędzie Miejskim w Żabnie, ul. Jagiełły 1, tylko w formie papierowej.
Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku przesłania ofert za pośrednictwem poczty decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego w Żabnie.
Dane zakwalifikowanych kandydatów do naboru zostaną umieszczone na stronie internetowej gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Żabnie.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Żabnie.
Po weryfikacji złożonych dokumentów, spośród osób spełniających wymogi formalne zostanie wyłonionych 5-8 kandydatów, którzy zostaną zaproszeni telefonicznie na rozmowę kwalifikacyjną w Urzędzie Miejskim w Żabnie (w przypadku dużej liczby zgłoszeń możliwy test pisemny).
Dodatkowych informacji udziela Maria Janik Kierownik Referatu Rozwoju Gminy i Ochrony Środowiska ul. Władysława Jagiełły 1, Tel. 014 645 60 12 wew. 32.
Klauzula informacyjna RODO
Realizując wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwa prawach z tym związanych.
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych przez Urząd Miejski w Żabnie
jest Burmistrz Żabna z siedzibą w Żabnie (33-240) przy ul. Jagiełły 1. - Z administratorem można się skontaktować listownie pisząc na adres siedziby administratora lub poprzez pocztę elektroniczną umzabno@zabno.pl.
- Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych (IOD), z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących ochrony danych za pomocą poczty elektronicznej iod@zabno.pl, pod numerem telefonu 14 645 60 12 oraz listownie pisząc na adres siedziby administratora.
- Dane osobowe są przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody.
- Dane osobowe, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b, art. 6 ust. 1 lit. c, art. 9 ust. 2 lit. b RODO, przetwarzane będą w celach rekrutacji na wolne stanowisko pracy.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji wyżej wymienionego celu. Okres przechowywania danych reguluje w szczególności ustawa
z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. - Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- W związku z przetwarzaniem danych osobowych każdy kogo dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie dobrowolnie udzielonej zgody, osobie której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Osoba, której dane dotyczą ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Dane osobowe mogą być udostępnione wyłącznie organom lub podmiotom upoważnionym na podstawie odrębnych przepisów.
- Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również
w formie profilowania. - Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym.