Regulamin świadczenia usług
w Elektronicznym Systemie Rezerwacji Wizyt
w Urzędzie Miejskim w Żabnie
§1.
Postanowienia ogólne
- Stosowanie do treści art. 8 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Dz.U.2020.344 t.j.) ustala niniejszy regulamin świadczenia usług w Elektronicznym Systemie Rezerwacji Wizyt funkcjonującym w Urzędzie Miejskim w Żabnie.
- Regulamin określa rodzaj i zakres świadczonych usług drogą elektroniczną, warunki świadczenia tych usług, w tym wymagania techniczne oraz zakazy dostarczania treści o charakterze bezprawnym, politykę prywatności, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną oraz tryb postępowania reklamacyjnego.
- Korzystanie z Elektronicznego Systemu Rezerwacji Wizyt jest uzależnione od akceptacji przez Użytkownika niniejszego Regulaminu. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że nieznajomość zasad
i procedur zawartych w Regulaminie nie jest podstawą do składania przez niego reklamacji. - W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie, do wszelkich stosunków prawnych wynikających
z niniejszego Regulaminu, zastosowanie znajdują przepisy prawa polskiego. - Regulamin jest udostępniony na stronie internetowej pod adresem https://www.zabno.pl w zakładce Umów spotkanie z urzędnikiem.
§2.
Definicje
Przez pojęcia użyte w niniejszym Regulaminie rozumie się:
- Administrator – Urząd Miejski w Żabnie z siedzibą Żabno ul. W. Jagiełły 1, 33-240.
- Elektroniczny System Rezerwacji Wizyt – „System” działający pod adresem https://www.zabno.pl umożliwiający Użytkownikowi umówienie wizyty do urzędnika z wyborem usługi urzędowej Administratora, które następuje przez wysyłanie i odbieranie danych za pomocą systemów teleinformatycznych, na indywidualne żądanie Użytkownika, bez jednoczesnej obecności stron, przy czym dane te są transmitowane za pośrednictwem sieci publicznych.
- Użytkownik – każda osoba korzystająca z Systemu.
§3.
Rodzaj i zakres usług
- Administrator świadczy usługi drogą elektroniczną, w zakresie ustalania terminu wizyt przy pomocy formularza dostępnego na stronie https://www.zabno.pl w zakładce Umów spotkanie
z urzędnikiem. - Usługa jest bezpłatna.
§4.
Rezerwacja terminu wizyty
- Administrator będzie udostępniał usługę umawiania wizyt za pośrednictwem Systemu Kolejkowego Rezerwacji Wizyt (dalej „System”) według zasad określonych poniżej.
- W celu skorzystania z usługi należy za pośrednictwem Systemu wypełnić wszystkie wymagane pola formularza (imię i nazwisko, numer telefonu komórkowego, adres e-mail), wskazać preferowaną datę
i godzinę wizyty, zatwierdzić zapoznanie się z Regulaminem, przepisać kod zabezpieczający Captcha a na koniec wcisnąć przycisk „Wyślij”. - Administrator telefonicznie dokona weryfikacji wysłanej rezerwacji w czasie nie dłuższym niż do 3. dni roboczych od jej wysłania przez Użytkownika.
- W przypadku pozytywnej weryfikacji Użytkownik otrzyma od Administratora wiadomość e-mail na adres e-mail podany podczas rejestracji wizyty.
- W przypadku dokonania dwóch nieudanych prób połączenia telefonicznego z Użytkownikiem rezerwacja wizyty zostanie anulowana.
- Na potwierdzenie faktu anulowania rezerwacji spotkania do Użytkownika zostanie wysłana wiadomość e-mail na adres podany podczas rejestracji wizyty.
- Jeżeli rezerwacja wizyty nie jest możliwa z przyczyn związanych z absencją pracownika Administratora lub innych zdarzeń, których Administrator nie mógł przewidzieć podczas rezerwacji przez Użytkownika wizyty, Użytkownik zostanie bez zbędnej zwłoki o tym fakcie poinformowany i zostanie mu zaproponowana możliwość wybrania nowego terminu.
- W dniu zaplanowanej wizyty Użytkownik zobowiązany jest do przybycia minimum 10. minut wcześniej
i zgłosić swoje stawiennictwo w biurze Dziennika podawczego w holu urzędu. - W przypadku rezygnacji z umówionej wizyty istnieje możliwość jej anulowania nie później niż 2 godziny przed umówioną wizytą poprzez wysłanie wiadomości mailowej na adres: dzp@zabno.pl lub telefonicznie pod numerem 14 645 6012 wew. 40 z podaniem rodzaju wybranej rezerwacji i daty na kiedy była rezerwowana.
- Użytkownik w każdej chwili może zakończyć korzystanie z Systemu poprzez opuszczenie Serwisu www.
- Administrator zastrzega możliwość zmiany zakresu usług udostępnianych w Systemie, w każdej chwili,
w szczególności poprzez dodanie nowego rodzaju usługi.
§5.
Warunki świadczenia usług
- Administrator świadczy usługi na rzecz Użytkownika w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym regulaminie.
- Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania obowiązującego prawa oraz postanowień Regulaminu,
w szczególności zabronione jest dostarczenie i przetwarzanie za pomocą Systemu treści o charakterze bezprawnym. - O planowanej przerwie w dostępie do świadczonych usług Administrator poinformuje Użytkownika
z wyprzedzeniem za pośrednictwem strony gdzie świadczona jest usługa. - Wymagania techniczne dotyczące korzystania z usług Elektronicznego Systemu Rezerwacji Wizyt to: komputer osobisty z zainstalowaną popularną przeglądarką internetową (Firefox, Chrome itp.) lub urządzenie mobilne z systemem Android mobilną przeglądarką (Android Browser, Firefox, Chrome, Safari dla iOS). Przeglądarka internetowa nie może być starsza niż dwie wersje wstecz, względem wersji aktualnej.
§6.
Warunki zawierania i rozwiązywania umowy
- Do zawarcia dochodzi poprzez rozpoczęcie korzystania z Elektronicznego Systemu Rezerwacji Wizyt.
§7.
Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Żabna Asiu uzupełnij/popraw proszę.
- W razie pytań i wątpliwości dotyczących przetwarzania danych osobowych Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych osobowych z którym można się kontaktować przy pomocy poczty elektronicznej: iodo@zabno.pl
- Wypełniając i wysyłając formularz, Użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w postaci imienia i nazwiska, adresu e-mail i numeru telefonu komórkowego w celu rezerwacji wizyty.
- Podane dane nie będą przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu. Administrator będzie przetwarzał podane dane przez okres maksymalnie 6 miesięcy od momentu rejestracji wizyty.
- W przypadku zgłoszenia reklamacji usługi, dane podane w piśmie reklamacyjnym stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu będą przetwarzane wyłącznie w zakresie niezbędnym do przyjęcia i prawidłowego rozpatrzenia reklamacji. Dane zawarte w formularzu nie będą udostępniane innym osobom i instytucjom, profilowane oraz przekazywane do krajów trzecich. Dane osobowe podane w formularzu reklamacyjnym będą przetwarzane przez okres niezbędny do rozpoznania i rozstrzygnięcia reklamacji, po upływie tego terminu dane osobowe Użytkowników składających reklamacje zostaną usunięte.
- podstawą przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora. Wskazana podstawa prawna wynika z art. 6 ust. 1 pkt f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/45/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych -RODO).
- Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do rozpatrzenia reklamacji. W przypadku braku podania danych osobowych reklamacje nie będą rozpatrywane
- W celu zapewnienia integralności i poufności danych Administrator wdrożył procedury umożliwiające dostęp do danych osobowych jedynie osobom upoważnionym i wyłącznie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania. Administrator stosuje rozwiązania organizacyjne i techniczne w celu zapewnienia, że wszystkie operacje na danych osobowych są rejestrowane i dokonywane tylko przez osoby uprawnione.
- Użytkownikom przysługuje prawo: dostępu do swoich danych, ich sprostowania i poprawiania oraz usunięcia swoich danych. Ponadto każdy uczestnik ma prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§8.
Reklamacje
- Wszelkie reklamacje dotyczące usługi rezerwacji wizyty poprzez System należy składać na formularzu reklamacyjnym stanowiącym Załącznik nr 1 do Regulaminu.
- Formularz reklamacyjny należy przekazać Administratorowi poprzez:
- drogę mailową na adres dzp@zabno.pl
- osobiście lub listownie Urząd Miejski w Żabnie, 33-240 Żabno ul. W. Jagiełły 1
- Reklamacja winna zawierać dane kontaktowe celem udzielenia odpowiedzi na reklamację, treść reklamacji oraz uzasadnienie i podpis.
- Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 30 dni od daty doręczenia reklamacji do Administratora.
- Odpowiedź na reklamację Administrator przekazuje Użytkownikowi na piśmie lub drogą mailową.
§9.
Zmiany Regulaminu
- Administrator zastrzega sobie prawo do decydowania o treści informacji umieszczanych w Systemie,
w tym do wprowadzania zmian w zakresie dostępnych usług oraz do okresowego lub całkowitego wycofania Systemu z użytku. - Zmiany Regulaminu wchodzą w życie i są wiążące dla Użytkowników z chwilą ich opublikowania
w Systemie i na stronie https://www.zabno.pl - Brak akceptacji nowego lub zmienionego Regulaminu jest równoznaczny z rezygnacją z korzystania usług świadczonych za pośrednictwem Systemu.
§10.
Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy kodeksu cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz innych przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
- Właściwym do rozstrzygania sporów wynikających z niniejszego Regulaminu jest sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Administratora.
- Administrator nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w świadczeniu usług wynikające z wynikłych awarii lub przypadków wadliwego funkcjonowania Systemu, nie następujących z winy Administratora.
- Administrator nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości dostępu do usług wynikających
z błędnej rejestracji Użytkownika. - Regulamin wchodzi w życie z dniem jego opublikowania w Systemie i na stronie.
Regulamin świadczenia usług w Elektronicznym Systemie Rezerwacji Wizyt – Załącznik nr 1 – pobierz plik (pdf, 215KB)