Burmistrz Żabna zgodnie z przyjętą Uchwałą Nr X/143/25 Rady Miejskiej w Żabnie z dnia 19 lutego 2025 r. w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji, ogłasza nabór członków do Komitetu Rewitalizacji.
Komitet Rewitalizacji stanowi forum współpracy i dialogu interesariuszy z organami Gminy Żabno w sprawach dotyczących przygotowania, prowadzenia i oceny rewitalizacji oraz pełni funkcję opiniodawczo-doradczą Burmistrza Żabna, w sprawach dotyczących wdrażania Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Żabno na lata 2024 – 2030.
Zasady wyznaczania składu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji określa Uchwała Rady Miejskiej w Żabnie nr X/143/25 z dnia 19 lutego 2025 r., w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji.
Zgłoszenie chęci kandydowania na członka Komitetu następuje na podstawie formularza zgłoszeniowego dostępnego w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Żabno, na stronie internetowej Gminy Żabno oraz w Urzędzie Miejskim w Żabnie.
Nabór członków do Komitetu prowadzony będzie od 18 marca 2025 r. do 8 kwietnia 2025 r.
Zgłoszeń kandydatów na członków Komitetu Rewitalizacji dokonuje się w ww. terminie poprzez złożenie wypełnionego formularza zgłoszeniowego, stanowiącego załącznik nr 2 do Zarządzenia Burmistrza Żabna w sprawie ogłoszenia naboru na członków Komitetu Rewitalizacji.
Wypełniony formularz zgłoszeniowy należy złożyć w formie papierowej lub elektronicznej w ww. terminie (decyduje data wpływu do Urzędu), w następujący sposób:
- a) osobiście na Dzienniku Podawczym Urzędu Miejskiego w Żabnie przy ul. Władysława Jagiełły 1, 33- 240 Żabno w godzinach pracy Urzędu (poniedziałek: 7³⁰ – 17⁰⁰; wtorek – czwartek 7³⁰ – 15³⁰; piątek 7³⁰ – 14⁰⁰);
- b) drogą elektroniczną w formie podpisanego podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym lub postaci dokumentu elektronicznego za pośrednictwem adresu e-mail: rewitalizacja@zabno.pl;
- c) drogą korespondencyjną na adres: Urząd Miejski w Żabnie ul. Władysława Jagiełły 1, 33-240 Żabno
Nie będą rozpatrywane zgłoszenia:
– niepodpisane;
– złożone w innym terminie niż wyznaczony;
– złożone na innym druku niż formularz zgłoszenia.
Informacja o wynikach naboru członków do Komitetu Rewitalizacji zostanie umieszczona po jego zakończeniu na stronie internetowej Gminy Żabno i w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Żabnie zgodnie z § 3 ust. 18 Regulaminu Komitetu Rewitalizacji stanowiącego załącznik do Uchwały Nr X/143/25 Rady Miejskiej w Żabnie z dnia 19 lutego 2025 r. w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji.
Członkowie Komitetu Rewitalizacji zostaną powołani w drodze zarządzenia przez Burmistrza Żabna.