Logo
A A | Dla słabowidzących

Aktualności

W budynku Gminnego Przedsiębiorstwa Kanalizacyjnego w Niedomicach zostało wydzielone stanowisko obsługi klienta, które zapewnia bezpieczne załatwienie spraw administracyjno – biurowych zarówno dla klientów Spółki jak i dla pracowników. Czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:00.
Klienci przychodzący do punktu obsługi zobowiązani są mieć zasłonięte usta i nos oraz zdezynfekować ręce.

Bezpośrednie odczyty wodomierzy i fakturowanie bezpośrednie zostaje wstrzymane do odwołania. Faktury w poszczególnych miesiącach rozliczeniowych:
Listopad – Żabno, Niedomice;
Grudzień – Łęg Tarnowski, Ilkowice, Bobrowniki Wielkie
(i analogicznie co 2 miesiące aż do odwołania )
będą wystawiane na podstawie zgłoszeń mailowych lub telefonicznych zgłoszeń stanów liczników.

Usługi wywozu nieczystości płynnych są możliwe po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym. Przy świadczeniu usług należy zachować dystans i szczególną ostrożność.

Do odwołania wstrzymuje się usługi dodatkowe – czyszczenie WUKO, usługi kamerą inspekcyjną, odbiory przyłączy, podliczników.

 

Liczba odsłon: 254
Autor: GPK
« powrót
Archiwum:
Koronawirus – co musisz wiedzieć?
Biuletyn Informacji Publicznej
Koncepcja obwodnicy Żabna
Spis Rolny 2020
ePUAP
E-urząd
System Informacji Przestrzennej
Sesje Rady Miejskiej online
Rada Miejska Interpelacje
Rada Miejska najbliższa sesja
Rada Miejska wyniki głosowań
Odpady komunalne
Azbest
Gminny Program Rewitalizacji (2017-2022)
System powiadamiania SMS
Galerie zdjęć
Video

WFOS
Mapa zagrożeń
Stop przemocy
Punkt Pomocy Prawnej
Małopolska

Związek Samorządów Polskich

500+
Portal informacji o nieruchomościach
RODO
Facebook_logo
Strona wykorzystuje cookies w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszej oferty do potrzeb użytkowników. Korzystając ze strony zgadzasz się na ich zapisywanie w pamięci urządzenia zgodnie z ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności.