Logo
A A | Dla słabowidzących

Aktualności


Zarządzenie Nr 99/18

Burmistrza Żabna

z dnia 28 grudnia 2018r.

  

w sprawie powołania Komisji Wyborczej w celu przeprowadzenia wyborów 
na Sołtysa i Rady Sołeckiej w sołectwie Łęg Tarnowski.

 

 

Na podstawie § 24 pkt 1 i 2 załącznika nr 1 do uchwały nr XXXVI/522/14 Rady Miejskiej  w Żabnie z dnia 4 września 2014r. w sprawie uchwalenia statutu sołectwa Łęg Tarnowski zarządzam, co następuje:

 

  • 1.

Powołuje się Komisję Wyborczą dla przeprowadzenia wyborów na Sołtysa i do Rady Sołeckiej w sołectwie Łęg Tarnowski zarządzonych na dzień 27 stycznia 2019r. w składzie:

 

Komisja Wyborcza w Łęgu Tarnowskim – Budynek KOS

 

  1. Zoń Łukasz                - zam. Łęg Tarnowski                        - Przewodniczący Komisji
  2. Noga Sebastian          - zam. Łęg Tarnowski                        - Wiceprzewodniczący Komisji
  3. Kądziołka Monika     - zam. Łęg Tarnowski                        - Sekretarz
  4. Kozaczka Mateusz     - zam. Łęg Tarnowski                        - Członek
  5. Czwórnóg Maciej      - zam. Łęg Tarnowski                        - Członek
  6. Bugajski Eugeniusz   - zam. Łęg Tarnowski                        - Członek
  7. Gubernat Ewa            - zam. Łęg Tarnowski                        - Członek

 

  • 2.

Przepisy rozdziału III Statutu Sołectwa Łęg Tarnowski stanowią wytyczne dla wykonywania zadań i trybu pracy komisji wyborczej przy przygotowaniu, przeprowadzeniu i ustaleniu wyników głosowania, ustaleniu wyników wyborów oraz przekazaniu protokołów 
i dokumentów z głosowania w wyborach Sołtysów i Członków Rad Sołeckich - wyciąg  stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.

 

  • 3.

Z tytułu wykonywanych czynności związanych z przeprowadzeniem wyborów członek Komisji Wyborczej otrzyma wynagrodzenie w wysokości:

  1. a) Przewodniczący Komisji – 200 zł brutto,
  2. b) Wiceprzewodniczący i Sekretarz – 180 zł brutto,
  3. c) pozostali członkowie Komisji – 160 zł brutto.

 

  • 4.

Nadzór nad wykonaniem czynności wyborczych i pracą Komisji pełni pracownik 
na stanowisku ds. administracyjno - gospodarczych Referatu Spraw Administracyjnych 
i Obywatelskich.

 

  • 5.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.

 

Liczba odsłon: 155
Autor: redakcja zabno.pl
« powrót
Archiwum:
Biuletyn Informacji Publicznej
ePUAP
Sesje Rady Miejskiej online
Rada Miejska Interpelacje
Rada Miejska najbliższa sesja
Rada Miejska wyniki głosowań
System Informacji Przestrzennej
Odpady komunalne
Pion - Portal nieruchomości
Punkt Pomocy Prawnej
Gminny Program Rewitalizacji (2017-2022)
System powiadamiania SMS
Galerie zdjęć
Video
Desk
Małopolska
500+
Stop przemocy
Wybory Samorządowe 2018
RODO
Strona wykorzystuje cookies w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszej oferty do potrzeb użytkowników. Korzystając ze strony zgadzasz się na ich zapisywanie w pamięci urządzenia zgodnie z ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności.